Új részek ezentúl hétvégente lesznek csak várhatók. Minden héten minimum egy rész fel fog kerülni, abban az esetben, ha az aktuális részhez minimum két kommentet kapok. A változtatás jogát persze fenntartom, de arról értesítelek titeket!
Kathy

2010. október 3., vasárnap

Bemutatkozás

Lássuk csak! Natalie Thomasnak hívnak, a floridai Miamiban születtem és pár hónappal ezelőttig ott is éltem. Két éve gondoltam egy nagyot és elköltöztem a szüleimtől, akik továbbra is
biztosították az anyagi jólétemet. Kaptam egy jókora házat a tenger parton, egy kis pénz kíséretében, csakhogy eltűnjek végre. Ezt sosem mondták, de mindig láttam, hogy a terhükre vagyok, nem nekik való volt a gyerek nevelés. Én sem ellenkeztem a dolog ellen, élveztem az egyedüllét örömeit. Minden második nap házibulit rendeztem vagy partykra jártam. Nem sok idő kellett hozzá - mindössze kicsivel több, mint másfél év -, hogy hatalmas adósságba vágjam magam. Kénytelen voltam a tíz szobás, két emeletes luxus villámat egy Svájci két szobás egy szintes házikóra cserélni. Hogy miért is hagytam ott Amerikát? Nem, nem üldözött egy drog báró sem mielőtt még azt hinnétek - talán az volt az egyetlen káros szenvedély, amivel nem éltem -, csak egyszerűen nem akartam egy nagyvárosi zajos lakásba költözni. Helyette inkább ezt a kis külvárosi házat választottam, ahol már hosszú hónapok óta tengetem az életem.

A barátaim persze ahogy megtudták, hogy nincs több éjszakai buli és egyéb mellékes extra, hamar meg is felejtkeztek rólam. A látszat volt nekik mindig is fontos, a pénz és a szépség, én valamilyen szinten mindkettővel rendelkeztem. Igyekeztem mindig figyelni a divatot. A hajamat mindig úgy vágattam, ahogyan az aktuális magazinokban látni lehetett. A kék szememmel szerencsésnek mondhattam magam, viszont az alakommal kezdetben gondjaim voltak. Azonban néhány lány segítségével sikerült leadnom húsz kilót, ezzel súrolva az anorexia határát.

Ez volt Amerika, a múltam. De hamar rá kellett jöjjek, hogy Floridában bármekkora divat
is, ha a csajok bordáit tapintásra vagy akár ránézésre is meg lehet számolni, Svájc teljesen
más világ. Itt a nők hétköznapiak, egészséges alakkal, visszafogottabb öltözködéssel, és
ha kell be tudják fogni a szájukat. Itt nem számít semmit, hogy mennyi pénzed van, hiszen
rengeteg gazdag ember található a szomszédságodban. Mindez sajnos az első állás
interjúmon derült ki.
Három hónap alatt híztam 5 kilót, megnövesztettem a rövid általában zselézett hajam és
zártabb ruhákban elkezdtem ismét munkahely után nézni, immáron reális célokkal. Végül
minden képesítés nélkül felvettek az egyik kertvárosi angol nyelvű óvodába. Nagyon messze
volt a lakásomtól és a korai kezdés miatt nagy valószínűséggel pár óránál nem fogok többet
otthon tölteni, az én gyönyörű kis kertes házamban, de szükségem van a pénzre. Ráadásul
nagy szerencsémre a gyerekekkel mindig is megtaláltam a közös hangot, így nem lehet nagy baj.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Kezdésnek nem rossz, nagyon is jó! Bár tényleg nem árultál el sok mindent a "vezérfonalról" és a főszereplőkről. :)
    Mondjuk Svájc tele van F1-es pilótákkal, szóval nagy a választási lehetőség! :D

    Kíváncsian várom a következő fejezetet! :)

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Szija Noncsim!

    Nagyon köszönöm! Igen, ez még most még nem fog egyenlőre kiderülni, de pár hét múlva... :D
    Majd hét vége fele felkerül a következő rész is, vagy ha meglesz a 3-4 komment, akkor hamarabb is! :D

    Puszi, Kathy

    VálaszTörlés
  3. Szia Kathy!
    Nagyon tetszik a kezdés még ha alig tudtunk meg valamit a csajsziról.
    Svájc pedig tényleg tele van pilótákkal szóval válogathat nyugodtan Nati
    Várom a következő részt.
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szija Nikíí! (L)
    Örülök, hogy itt látlak! :) Remélem itt is állandó kommentelőm leszel!
    Nagyon örülök, hogy tetszik neked! :)
    Pux, Kathy

    VálaszTörlés