Új részek ezentúl hétvégente lesznek csak várhatók. Minden héten minimum egy rész fel fog kerülni, abban az esetben, ha az aktuális részhez minimum két kommentet kapok. A változtatás jogát persze fenntartom, de arról értesítelek titeket!
Kathy

2010. december 17., péntek

19.rész - Egy kis betegség

Az Alonso családtól külön töltött hét minden mozzanata kínzó lassúsággal akart csak tovaszállni. Próbáltam persze minnél többet pihenni, mert tudtam jól, hogy Magyarországon erre szemernyi esélyem sem adódik majd, és lélekben felkészíteni magam az újságírók hadára, akik a hockenheimi incidens után még nagyobb figyelmet szentelnek Fernandonak.

Az édes semmittevésemet azonban nagyban hátráltatta a betegségem. Sorra szedtem a gyógyszereket, amelyek elmulasztották a fejfájásomat, de a később jelentkező szédülés és rémálmok ellen mit sem értek. A patikában található összes vény nélküli bogyó hasztalannak bizonyult, ahogyan a patikusok tanácsai is miszerint látogassam meg a háziorvosom. "Csak nem repülök azért Floridába!" - Intettem le őket nevetve, de mire a hét véget ért és ismét elérkezett a készülődés ideje komolyan fontolóra vettem, hogy felkeressek egy dokit.

- Natalie? - Jelent meg az ajtóban egy csapzott, barna hajú férfi. - Mit keresel itt?
- Szerda van. Ma indulunk, nem? - Vettem elő gyorsan a mobilomat a zsebemből, hogy megbizonyosodjak róla, biztosan nem késtem el. - Hamar jöttem?
- Csak 12 órával hamarabb. - Nyitotta előttem szélesebbre az ajtót Fernando. - De most már maradj!
- Bizto...? - Nem bírtam végigmondani, a világ elsötétülni látszott, majd hirtelen túl világosnak tűnt.
- Jól vagy? - Láttam magam előtt Fernando aggódó tekintetét, mikor kezdett minden a maga színében pompázni.
- Fél pillanat múlva igen. - Hunytam le a szemeimet és megkapaszkodtam a ház falába, hogy véletlen se veszítsem el a lábaim alól a talajt.
- Voltál már orvosnál?
- Nem, de már tervezem. - Mosolyogtam rá, miközben óvatosan elengedtem a támasztékom és kicsit sem biztos lábakon besétáltam Fernando mellett a házba.

Lassan nyitottam ki az ajtót, amely mögött egy csendesen szuszogó göndör hajú kisangyal aludt. Elmosolyodtam és a mögöttem álló férfira néztem, akinek ugyancsak mosolyra húzódott a szája lánya láttán. Megfogta óvatosan a karom és intett, hogy menjek utána a nappaliba.

- Raquel itt volt tegnap, sokáig játszottak. - Ült le gondterhelten a kanapéra. Én is lassan mellé ereszkedtem és minden figyelmem rá szegeztem. - Beszéltem vele...Ő biztosabb hátteret tudna nyújtani Hadának.
- Lehet! - Helyezkedtem törökülésbe. - De Hadának biztos erre van szüksége?
- Ezt, hogy érted?
- Imád utazgatni, kijárni veled a futamokra és szórakoztatni a barátaidat.
- De úgy érzem rosszat teszek ezzel neki. Kiszakítom őt ezzel a társai közül.
- Meg lehet oldani ezt is. - Feleltem egy kis hallgatás után, miközben felálltam a kanapéról és a gyerek szoba ajtajához sétáltam, ahonnan pár pillanattal ezelőtt lépett ki egy félig csukott szemű kislány a szürke plüskutyusát szorongatva. - Mikor futamod van, átviszed az indulás előtt Raquelhez, én pedig majd péntek este gépre szállok vele és kiutazunk a verseny helyszínekre. - Kaptam a karjaimba a kislányt, majd elindultunk a konyha felé, hogy készítsünk neki és az apukájának egy igazán finom reggelit.

3 megjegyzés:

  1. Jujj, szuper lett Kathy 8I 8I
    Natalie-nak jobb lenne, ha meglátogatna egy dokit :S Nehogy baj legyen :S
    És egyet értek vele 8I 8I Meg lehet oldani 8I 8I Hada maradjon csak szépen az apukájával 8I ♥♥♥
    IMÁDOM 8I HAMAR FOLYTIT 8I ♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Natalienak nem csak a szíve, de az esze is a helyén van! :) Két hibbant spanyol nem tud rájönni a legjobb megoldásra, erre a kedvenc dadus tálcán kínálja azt! :D
    Kíváncsi vagyok a rosszullétek miértjére. Remélem, hogy nem valamilyen betegség lesz a befutó, hanem valami más... :D :P 8)

    Nagyon tetszett ez a rész, olvasnám még tovább. 8I *bociszemek a köb köbének köbén*

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága! :)

    Behoztam alemaradást, és ismételten azt kell, hogy mondjam, imádom ezt a sztorit! Hada tényleg egy Tündér, és annyira hasonlít természetben az apukájára! :D
    Natalie rosszullétei igen gyanúsak! :D Remélem nem húzod az idegeinket és kideríted mi áll a "betegség" hátterében! :D

    Siess a folytival! :D

    SZUPER lett! (L) (L)

    Puszi:Gina

    VálaszTörlés